Reducept VR-bril bij Balanza | om langdurige pijn te bestrijden

Ervaar de opkomende toepassing van Virtual Reality (VR) als een innovatieve benadering voor het behandelen van chronische pijn.

Wat is het?

Deze Reducept methode is een innovatieve digitale training, specifiek ontworpen om chronische pijn te bestrijden. Onze fysiotherapeuten gebruiken VR als een waardevolle aanvulling op de behandeling van patiënten met langdurige pijnklachten.

Voor wie is het?

De VR behandelmethode is gericht op patiënten die al langer dan drie maanden pijnklachten ervaren, ongeacht de locatie, oorzaak of het type pijn. Ontdek of werken met de VR-bril voor jou van toegevoegde waarde is tijdens een verkennend gesprek met onze therapeut. Het programma is ook geschikt voor patiënten met chronische darmpijn.

Hoe werkt het?

De behandeling omvat een persoonlijk gesprek om de geschiktheid van de VR-bril te beoordelen. Hierbij ontvang je een werkboek voor thuisgebruik en toegang tot het dashboard en de ledenpagina van Reducept, waarmee je in contact kunt komen met anderen. Via de VR-bril leer je in een digitale wereld meer over pijn en ontwikkel je vaardigheden voor pijnbeheersing. Kalmerende VR-omgevingen kunnen stress verminderen, wat bijdraagt aan pijnverlichting. Deze innovatieve aanpak is bedoeld om de kwaliteit van leven te verbeteren voor iedereen met langdurige pijn, inclusief chronische darmpijn.

Snel starten door
korte wachttijden

Met of zonder doorverwijzing

Alle expertise rondom
jouw hulpvraag

Vanuit een geïntegreerde aanpak

Gericht op de lange
termijn

Vanuit een positieve benadering

Gratis intake

Kimberley Sarip | Leefstijl Expert

We nemen graag de tijd om samen met jou de optimale oplossing voor jouw doel te vinden. Afgestemd op jouw individuele behoeften, gewoonten en omstandigheden. Je kunt vrijblijvend contact opnemen of meld je online aan voor persoonlijk advies.

GEZELLIGE SPORTSCHOOL
Gezellige, mooie en goede sportschool.

Hilda

VRIENDELIJK PERSONEEL
Sportschool net vriendelijk personeel, en professionele begeleiding. Overdag en ’s ochtends lekker rustig, ’s Avonds is het its drukker.

Tim

PROFESSIONELE BEGELEIDING
Perfecte plaats om te sporten. Jong of oud; dun of dik; man of vrouw, het maakt allemaal niet uit: iedereen is welkom en wordt persoonlijk en professioneel begeleid.

Anne

VOOR ELK WAT WILS
Professionele en gezellige sportschool. Voor elk wat wils in elke leeftijdscategorie.

W.H.